Geopolitics – Dr. George Freidman. Globalisering och interdependece är INTE fredsfrämjande, och betyder i klartext FLERA krig.

George Freidman, Chief  Intelligence Officer, Strategic Forecasting INC, explains the meaning of Geopolitics and how to ”view the world events through a political prism.”

5 svar to “Geopolitics – Dr. George Freidman. Globalisering och interdependece är INTE fredsfrämjande, och betyder i klartext FLERA krig.”

  1. Helena Palena Says:

    Hu va´svårt det var att läsa på denna sida. Ger upp! Byt tema!

  2. nathaliesview Says:

    Helena,

    Menar du att det är svårt att förstå geopolitik eller min ”webbis”…? :-))

  3. Helena Palena Says:

    Din sida är blurrig och lockar inte till läsning. Synd nog eftersom du har spännande saker. Tycker du ska byta till något ljusare.

  4. nathaliesview Says:

    Helena,

    Jag förstår och respekterar det du säger!

    Byta till ett ljusare tema. Gärna!!

    Men i nuvarande läge svårt…då jag är en freedom-fighter och finner det oacceptabelt att ofrivillgt ingå i Sveriges och USA:s militära underrättelsetjänsters frihetskränkande operationer!!

    Ett brott mot de mänskliga fri- och rättigheterna som heter duga…puh…

  5. nathaliesview Says:

    Aha,

    Kanske det var så enkelt att du syftade på bakgrunds temat svart…? Fast jag själv skulle nog inte använda ordet ”blurrigt” i sammanhanget.

    Min uppfattning var att du syftade på blogg-innehållet, vilket jag personligen upplever vara av ganska så mörk design…

    Önskar dig en myyysig helg!


Kommentera

