Det hävdas att HAARP anläggningarna har kapacitet att artificiellt skapa jordbävningar, starka orkanvindar, översvämningar och torka för att utarma nationer ekonomiskt.

HAARP anläggningar i Skandinavien

3 svar to “Det hävdas att HAARP anläggningarna har kapacitet att artificiellt skapa jordbävningar, starka orkanvindar, översvämningar och torka för att utarma nationer ekonomiskt.”

  1. mikael Says:

    Hej!
    Sjävklart får du länka till min hemsida.
    Jag sitter ju mot min vilja i denna forskningsstudie sedan 17 månader.Hemsidan är skapad som ett avtryck för det som händer mig samt att vi i Svergie saknar lagstiftning med kompetens att utreda detta. I dialogen med syntetisk telepati hotas jag att avlivas. Personer som har kunskap i detta ämne måste agera, troligen sitter fler i samma studie som jag gör. Forskningen har en period just nu innan syntetisk telepati blir känt att med tekniken studera mänskliga beteenden. Hur kom du in i detta ämne? /Mike

  2. nathaliesview Says:

    Mikael – jag är inte så säker på att det enbart handlar om forskningsstudier … jag anser det vara en fråga om psykologisk krigsföring!!

    Och det är väl en av anledningarna till att det fortfarande saknas lagstiftning!?

    Vapnen för PSYOP (psykologiska operationer) kan du läsa om på ex.v non-lethal-weapons.com – vapentillverkare i Tyskland.

    Sveriges regering har bedrivit detta hemliga krig mot civilbefolkningen sedan minst 1960-talet – ingick i kalla kriget – och numera så vitt jag förstår i så kallad säkerhetspolitik. Ett ostrukturerat begrepp, innefattande säkerhet för vem?

    Jag har varit i kontakt med några individer i Sverige som fått sina liv mer eller mindre förstörda p.g.a dessa kriminella projekt.

    Lyssna också vad Dr. Nick Begich har att säga om problematiken: https://nathaliesview.wordpress.com/category/nick-begich/

  3. mikael Says:

    Hej!
    Tack för din information. Min tolkning av vad som pågår är att syntetisk telepati på grund av nya hotbilder nu vidareutvecklas i ett helt nytt lågenergisystem. Sverige samarbetar med USA inom ”home land security systems”. Sverige tillför i samarbetet troligen sin ledande kunskap inom optisk sensorteknik. Syntetisk telepati används och utvecklas naturligtvis i Sverige av neuroforskare samt av ett för mig nytt begrepp ”neurotekniker”, troligen avser samarbetet för Svensk del ett framtida telemetrivårds system. Datorer kommer att ta över hälsoövervakning p g a kostnadsskäl samt datorns överlägsenhet i att ställa korrekta diagnoser. Under utvecklingstiden av dessa så kallade medicinska avbildningstekniker lagras alla tankemönster för den syntetiska telepatin i datorn för att studera mänskligt beteende. I Sverige finns endast ett neuroforskningsinstitut, institutet består bl a av IBM och AstraZeneca. Känner du till någonting om denna ”nya” informationsteknik och någonting som kan störa ut den?
    Läs även:
    http://di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3Fstat%3D0%26ArticleID%3D2008%255c11%255c04%255c309650%26SectionId%3DIT%26menusection%3DITTelekom%3BITTelekomNyheter


Kommentera

